Astfel, raportul zilnic primit de clienți este completat cu un instrument grafic care oferă posibilitatea de a vizualiza care a fost distribuția prezenței cuvintelor cheie monitorizate pe fiecare mediu inclus în raport (presă scrisă, radio, tv, online). Selecția se poate face pe orice interval de timp, acoperind toată perioada de la momentul la care a fost încheiat contractul între Mediafax Monitorizare și client până în prezent.
„Mediafax Monitorizare este în continuă schimbare pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților săi și pentru ca serviciul nostru să fie conectat la cele mai noi tendințe în domeniu”, a declarat Andra Voiculescu, coordonator al Mediafax Monitorizare.
Noul serviciu este oferit gratuit în secțiunea „Statistici”, din meniul www.monitorizare.mediafax.biz, tuturor clienților actuali, precum și clienților noi care vor încheia un contract de monitorizare începând cu 6 aprilie 2015, toți beneficiind de informații în format vizual cu privire la numărul de apariții în mediul urmărit și sursa acestora. Astfel, se poate vizualiza într-un mod foarte simplu și compact structura aparițiilor în fiecare mediu monitorizat și sursele din care provin.
Totodată, secțiunea de „Analize” din meniu a fost îmbunățățită cu grafice care au un layout modern, user friendly, ceea ce oferă o mai bună vizualizare a informațiilor conținute.
De asemenea, Mediafax Monitorizare a lansat, tot luni, secțiunea „Arhive”, dedicată clienților abonați la serviciul de Analize media. Această secțiune oferă clienților acces direct în site la analizele lunare, trimestriale și anuale comandate.